Wednesday 4 January 2012

Minun ensimmainen joulu! / My first xmas!

 Matkalla Tanskaan! / On the way to Denmark! / Paa vej til Danmark
 Joulukavely metsassa/ Xmas walk in the forest/ Juletur i skoven

 Punainen matto levitetty arvon vieraille/ Red carpet out for the honourable quests/ rod lober for de fine gaester
 Joulukuusi tanskan tyyliin/ Xmas tree in danish style/Flot  dansk juletrae
 Leikki Viktoria-serkun kanssa kay koville../Playing with cousin-Viktoria is hard work/At lege med Viktoria er haardt arbejde
 Joulupoydassa farmorin kanssa/ At the xmas table with farmor/Julebord med Farmor
 Ensimmaiset maistiaiseni joulu-ankasta...nam! / My first taste of the xmas-duck..yum!/Min forste juleand. Mums!
 Mina ja kaikki lahjani! / Me with all my pressies/ Mig og alle gaverne

 Tonttu-ukko!/ Mig som nisse!
Mina, Farmor ja Tulle/ Mig, Farmor og Tulle

No comments:

Post a Comment